Webo :.: Main page
rus по русски eng in english
Webo :.: Main page
Про компанію Портфоліо Продукти Замовлення Контакти
Рекламні кампанії

Рекламні кампанії

Більшість Інтернет проектів після закінчення певного часу вимагають  залучення додаткових відвідувачів. Для цього є кілька шляхів, кожний з яких має свої переваги і недоліки. В Інтернеті є такі основні можливості для проведення рекламних акцій:

  • Банерні види реклами:
    - участь у безкоштовних банерообмінних мережах;
    - покупка банерних показів у БС;
    - розміщення банерів на статичних місцях відвідуваних сайтів;
  • Залучення відвідувачів з пошукових машин:
    - реєстрація у великих пошукових машинах;
    - оптимізація контента сайта і коду для підвищення позиції в результатах пошуку;
    - покупка рекламних місць на пошукових серверах;
  • Залучення відвідувачів з інших сайтів:
    - обмін посиланнями з іншими ресурсами;
    - реєстрація в різних тематичних і глобальних каталогах;
    - розміщення інформації на дошках оголошень і news серверах;
    - розміщення інформації в різних форумах;
  • Інші види залучення відвідувачів:
    - підписка на розсилання на сайті;
    - реалізація модуля "відправити посилання другові";
    - розміщення інформації про сайт в профайлах листів співробітників компанії
    - спам у явному або неявному виді.
ё використовується кілька методів з цього списку (наприклад, модулі підписки, зміна профайлів листів, реєстрація в пошукових машинах і каталогах і т.д.).

Для пошуку оптимального шляху рекламування проекту в Інтернеті необхідно визначити наступне:

  • наскільки широкій аудиторії цікавий даний ресурс;
  • які є методи  для реклами даного ресурсу;
  • які методи застосовуються схожими по тематиці сайтами;
  • які є рекламні площадки для рекламування ресурсу;
  • які методи обліку ефективності кампанії існують;
  • які методи дадуть найбільш оптимальний ефект.

Після застосування тих або інших методів залучення відвідувачів важливо оцінити ефективність. Визначення ефективності є також однією з задач Інтернет консалтинга. Важливо розуміти, що кінцевою метою рекламних кампаній завжди є досягнення ефективності роботи ресурсу (залучення реальних покупців, пошук партнерів, інформування клієнтів і т.д.).

Оформити замовлення Оформити заявку на безкоштовну розробку комерційної пропозиції

Інтернет консалтинг

Проведення Інтернет консалтинга допомагає нам виконувати роботи на найвищому рівні, а замовникам розуміти і контролювати ці процеси.


призначений для пошуку оптимальних рішень перед процесом реалізації будь-яких проектів (створення сайту, рекламної кампанії і т.д.).


Продукти компанії Webo

Портфоліо

   
Memos
   
http://www.tourbuero.de/
   
LPG - скраплений газ
   
Український Тиждень
   
Dolce Vita
Заказать сайт

Оформити замовлення на створення безкоштовної комерційної пропозиції

Копирайт
© Webo 2002-2024
info@webo.com.ua
165068590 Webo
+380(66) 704-0539;  +380(67) 505-1790;  +380(44) (+380 44) 206-32-33